Trener Personalny

PATRYCJA SKUPIN

WITAJ NA MOJEJ STRONIE Zapoznaj się z treningami, w których się specjalizuję.
SPALANIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ Trening, który ma na celu redukcję wagi i obniżenie poziomu tkanki tłuszczowej w organizmie. Połączenie treningu aerobowego z elementami treningu funkcjonalnego i ćwiczeń z obciążeniem.
KOBIETY W CIĄŻY Trening dla przyszłych mam, który ułatwia przygotować się do porodu. Aktywność w czasie ciąży usprawnia powrót do swojej wagi i sylwetki sprzed ciąży.
MODELOWANIE SYKWETKI Ukierunkowanie treningu w celu zmodyfikowania swojej sylwetki : płaski brzuch, smukłe uda, kształtne pośladki.
TRENING FUNKCJONALNY Zadaniem treningu funkcjonalnego jest usprawnienie całego ciała, uruchomione są wszystkie stawy ze swoimi połączeniami, dzięki czemu zwiększa się zakres ruchu , a co za tym idzie poprawa gibkości i koordynacji ruchowej, balansu oraz czucia mięśni głębokich odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa.
UJĘDRNIANIE CIAŁA Trening dla kobiet, mających za cel posiadanie elastycznej i wysportowanej sylwetki przy jednoczesnym zachowaniu kobiecych kształtów - służy on poprawie sprężystości ciała, wysmukleniu go , pozbyciu się cellulitu.
TRENING W PARACH Podczas ćwiczeń w parze nierzadko wykorzystuje się partnera jako obciążenie, a to świetny sposób, aby trening stał się ciekawszy.
TRENING KOBIET W CIĄŻY
Aktywność fizyczna w czasie ciąży zapewnia ogólne usprawnienie zmieniającego się organizmu ciężarnej kobiety, znacząco zwiększa szansę na pomyślny przebieg ciąży oraz niweluje występowanie dolegliwości ciążowych. Regularne podejmowanie aktywności ruchowej to znakomity sposób przygotowania ciężarnej do czekającego ją porodu- zarówno pod kątem kondycji fizycznej jak i samopoczucia psychicznego. Czas trwania porodu jest zazwyczaj krótszy i dużo rzadziej dochodzi do zaburzeń [ Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić , iż poród przebiegł sprawnie, ponieważ moja córka była na świecie po 2 godzinach od odejściu wód]
Wykonywane podczas ciąży ćwiczenia zwiększają tolerancję na ból oraz długotrwały wysiłek związany z porodem, a co za tym idzie warunkują lepszą kondycję maluszka. Dziecko jest w trakcie porodu lepiej dotlenione i łatwiej przechodzi przez kanał rodny, więc ocena jego stanu ogólnego w skali Apgar jest wyższa. Aktywna mama szybciej wraca do pełnej sprawności. Dobra kondycja fizyczna zapewnia mamie siłę do podjęcia nowych obowiązków i odnalezienia się w nowej roli.
TRENING KOBIET W PARACH
 Partner treningowy zmotywuje Cię do większej pracy, zapewni także element rywalizacji, co przełoży się na lepsze efekty. Podczas ćwiczeń w parze nierzadko wykorzystuje się partnera jako obciążenie, a to świetny sposób, aby trening stał się ciekawszy. Chociaż nie ma dwóch identycznych osób moją rolą jest ułożenie takiego planu dobranie ćwiczeń, które będzie można wykonywać w dwójkę i spełniać oczekiwania obu stron ćwiczących.
 Chociaż nie ma dwóch identycznych osób moją rolą jest ułożenie takiego planu dobranie ćwiczeń, które będziemy można wykonywać w dwójkę i spełniać oczekiwania obu stron ćwiczących.
O MNIE

Jestem trenerem pomagającym swoim podopiecznym w oderwaniu się od codziennych problemów w sposób przyjemny i pożyteczny-AKTYWNIE- wzmacniamy , chudniemy, modelujemy , ujędrniamy ,czujemy się wiecznie młodzi i zadowoleni 💪

W prowadzeniu treningów ja i moi podopieczni cenimy profesjonalizm , dlatego pracuje nad technika i poprawiam sylwetkę.

Lubię innowacyjne i niekonwencjonalne ćwiczenia . Korzystam ze swojej wyobraźni i weny twórczej ( co nie zawsze raduje osoby ćwiczące , bo wywołują u nich zmęczenie )

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach ze specjalizacją : TRENER PERSONALNY

Instruktor Ćwiczeń Siłowych- Trening funkcjonalny

Instruktor Fitness – Aerobik

Instruktor Gymstick

Instruktor Pływania

Uczestniczka szkolenia  z trendów i metod  w procesie metod przygotowania motorycznego

Certyfikowany trener TECHNOGYM 2.0

Uprawnienia do treningów / zajęć dla kobiet w ciąży

 

W życiu prywatnym jestem szczęśliwą żoną oraz matką najukochańszej córeczki Tosi.

Lubię różnorodną aktywność fizyczną (rolki, jazda na rowerze, pływanie, narty).

Jestem osobą pełną energii, którą staram się przekazać  podczas treningów a motywację do pracy dają mi sukcesy moich podopiecznych.

 

Moje motto:

 

"Ciężko jest lekko żyć"

METAMORFOZY

Tak zmieniali się moi podopieczni.

ZDJĘCIA

Kontakt

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Otrzymano formularz

FIT Patka naturalna Matka

Copyright 2019. All Rights Reserved.